TBMM Genel Kurulu, Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK)’ndaki boş üyeliklere iki yeni üye seçimi yaptı.
ANKARA (İGFA) – TBMM Genel Kurulu’nda, Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) üyeliğine Orhan Özdemir ve Fatma Çeliker seçildi.
Seçim, 24 Ekim 2025 ve 1 Kasım 2025 tarihinde boşalan üyelikler için gerçekleştirildi.
TBMM’nin genel kurulunda yapılan seçime 279 milletvekili katıldı.
Aday gösterilen Orhan Özdemir 250 oy, Fatma Çeliker ise 252 oy alarak RTÜK üyeliğine seçilen isimler oldu.
Seçim sonrası meclis 13 Kasım Perşembe günü yeniden toplanmak üzere kapatıldı.
1
İzmir’de Hasan Tahsin, İlk Kurşun Anıtı’nda anıldı
4885 kez okundu
2
Kocaeli İzmit Belediyesi’nin et bağışı kampanyasıyla dayanışma büyüyor
3444 kez okundu
3
Gebze’de BMX Park Türkiye Şampiyonası nefes kesti
3390 kez okundu
4
Opera, yapay zekâ araçlarını doğrudan tarayıcı oturumlarına bağlıyor
3302 kez okundu
5
Kayseri Talas’ta kentsel dönüşüme yeni bir halka
3082 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.