DOLAR 46,1540 0.04%
EURO 53,4229 0.17%
ALTIN 6.041,010,03
BITCOIN 2844167-0.27823%
Bursa
26°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Öğretmenlerin ara tatil seminerleri çevrim içi olacak
49 okunma

Öğretmenlerin ara tatil seminerleri çevrim içi olacak

ABONE OL
28 Ekim 2025 22:35
Öğretmenlerin ara tatil seminerleri çevrim içi olacak
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Millî Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, öğretmenlerin kasım ara tatilinde gerçekleştireceği mesleki çalışma haftasının çevrim içi olacağını açıkladı

ANKARA (İGFA) – Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, 10-14 Kasım 2025 tarihleri arasında yapılacak mesleki çalışma haftasının çevrim içi gerçekleştirileceğini duyurdu.

Bakan Tekin, öğretmenlerin bu dönemi verimli değerlendirebilmeleri için gerekli hazırlıkların yapıldığını belirterek, “Ara tatilde öğretmen arkadaşlarımız mesleki gelişim anlamında seminer dönemi diye tanımladığımız bu haftayı eğitim öğretime hazırlık dönemi olarak değerlendiriyorlar. Biz de öğretmen arkadaşlarımızın bu süreçte eğitim öğretim süreçlerine hazırlık yapabilmeleri için gerekli tedbirleri aldık.” dedi.

Öğretmenlerden gelen talepler doğrultusunda sürecin çevrim içi olarak planlandığını ifade eden Tekin,mesleki çalışma haftasının Öğretmen Bilişim Ağı (ÖBA) üzerinden yürütüleceğini belirterek, “Öğretmen arkadaşlarımız bu seminer dönemini evlerinden veya istedikleri yerden uzaktan eğitime katılarak almış olacaklar” ifadelerini kullandı.

WhitePress® platformu için

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
Bağış için tıklayın
WhitePress® platformu için
WhitePress® platformu için

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.