Millî Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, öğretmenlerin kasım ara tatilinde gerçekleştireceği mesleki çalışma haftasının çevrim içi olacağını açıkladı
ANKARA (İGFA) – Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, 10-14 Kasım 2025 tarihleri arasında yapılacak mesleki çalışma haftasının çevrim içi gerçekleştirileceğini duyurdu.
Bakan Tekin, öğretmenlerin bu dönemi verimli değerlendirebilmeleri için gerekli hazırlıkların yapıldığını belirterek, “Ara tatilde öğretmen arkadaşlarımız mesleki gelişim anlamında seminer dönemi diye tanımladığımız bu haftayı eğitim öğretime hazırlık dönemi olarak değerlendiriyorlar. Biz de öğretmen arkadaşlarımızın bu süreçte eğitim öğretim süreçlerine hazırlık yapabilmeleri için gerekli tedbirleri aldık.” dedi.
Öğretmenlerden gelen talepler doğrultusunda sürecin çevrim içi olarak planlandığını ifade eden Tekin,mesleki çalışma haftasının Öğretmen Bilişim Ağı (ÖBA) üzerinden yürütüleceğini belirterek, “Öğretmen arkadaşlarımız bu seminer dönemini evlerinden veya istedikleri yerden uzaktan eğitime katılarak almış olacaklar” ifadelerini kullandı.
1
500 bin öğretmene şiddetle mücadele eğitimi
3347 kez okundu
2
Esence’de bilim ve eğitim coşkusu
2395 kez okundu
3
Bursa’da meslek lisesi öğrencilerinde huzurevinde anlamlı dokunuş
1164 kez okundu
4
Bursa’daki öğrencilere ücretsiz ders çalışma imkanı
773 kez okundu
5
Cafer Yener İlkokulu’ndan sınırların ötesinde ‘özel’ proje
697 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.