DOLAR 46,2185 0.05%
EURO 53,4019 0.17%
ALTIN 6.041,180,04
BITCOIN 2837519-0.27143%
Bursa
26°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Kutup Bölgeleri Koordinasyon Kurulu ilk toplantısını yaptı
92 okunma

Kutup Bölgeleri Koordinasyon Kurulu ilk toplantısını yaptı

ABONE OL
20 Kasım 2025 07:15
Kutup Bölgeleri Koordinasyon Kurulu ilk toplantısını yaptı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Cumhurbaşkanlığı Genelgesi ile kurulan Kutup Bölgeleri Koordinasyon Kurulu, ilk toplantısını Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır başkanlığında gerçekleştirdi. Ticaret Bakanlığı’nı ise Bakan Yardımcısı Ö. Volkan Ağar temsil etti.

ANKARA (İGFA) – Kutup bölgelerindeki gelişmelerin ulusal hedefler doğrultusunda izlenmesini amaçlayan Kutup Bölgeleri Koordinasyon Kurulu, ilk toplantısını düzenledi.

Toplantıya Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır başkanlık ederken, Kurul üyesi olarak Ticaret Bakanlığı’nı Ticaret Bakan Yardımcısı Ö. Volkan Ağar temsil etti.

Arktik ve Antarktika bölgelerinin stratejik önemi ile Türkiye’nin kutup araştırma faaliyetleri, Antarktika’da kurulması planlanan Türk araştırma üssü ve araştırma gemisi projeleri ele alındığı toplantıda, bilim insanlarının çalışmalarının görünürlüğünün artırılması ve uluslararası iş birliklerinin geliştirilmesi konuları değerlendirildi.

Ticaret Bakanlığı yaptığı açıklamada, Türkiye’nin kutup bölgelerinde bilimsel araştırma kapasitesinin güçlendirilmesi ve uluslararası iş birliklerinin artırılması yönündeki süreci desteklemeye devam edeceğini belirtti.

WhitePress® platformu için

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
Bağış için tıklayın
WhitePress® platformu için
WhitePress® platformu için

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.