Bursaspor’un 68 Aksaray Belediyespor’u 2-1 yenmesi ile birlikte yaşanan galibiyet sevinci Bursa’da şampiyonluk umutlarını arttırdı.
BURSA (İGFA) – Bursaspor’un TFF 2. Lig Kırmızı Grup maçında deplasmanda 68 Aksaray Belediyespor’u 2-1 mağlup etti.
Yeşil-beyazlı ekibin deplasmandaki galibiyeti, ligdeki liderlik yarışını güçlendirirken, taraftarlar sosyal medyada takımlarına destek mesajları yağdırdı.

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey de, karşılaşma sonrası yaptığı paylaşımda, Bursaspor’u tebrik etti. Bozbey, “Bu inanç, mücadele ve bu azim için takımımıza, teknik ekibe ve yönetiminize gönülden teşekkür ediyorum. Süper Lig hedefimize emin adımlarla yürümeye devam ediyoruz!” ifadelerini kullandı.
1
Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, DSÖ Siyasi Komitesi’ne seçildi
3801 kez okundu
2
Bursa makine sektörü temsilcilerinden ITES China Fuarı çıkarması
2484 kez okundu
3
Yıldırım’da dönüşümün harcı kültür
2301 kez okundu
4
Nilüfer’de sanatsal üretimler sergiyle taçlandı
2025 kez okundu
5
Efkan Ala Birlik Vakfı’nda gençlerle buluştu
1601 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.