DOLAR 46,1699 0.04%
EURO 53,4187 0.19%
ALTIN 6.038,950,00
BITCOIN 2839366-0.49868%
Bursa
26°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Osmangazi Belediyespor, Fenerbahçe’yi mağlup etti
64 okunma

Osmangazi Belediyespor, Fenerbahçe’yi mağlup etti

ABONE OL
19 Eylül 2025 21:36
Osmangazi Belediyespor, Fenerbahçe’yi mağlup etti
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Arabica Coffee House Erkekler 1. Ligi’nde mücadele edecek olan ve yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Osmangazi Belediyespor Erkek Voleybol Takımı, Fenerbahçe ile hazırlık turnuvasında karşılaştı.

BURSA (İGFA) – Bursa’da erkek voleybolunu yeniden canlandırmak ve bu alanda kalıcı başarılar elde etmek hedefiyle yola çıkan Osmangazi Belediyespor, yeni sezonda Arabica Coffee Erkekler 1. Ligi’nde mücadele edecek.

Yeni sezon öncesi Fenerbahçe’nin düzenlediği voleybol turnuvasına katılan Osmangazi Belediyespor Erkek Voleybol Takımı, ilk hazırlık maçından Fenerbahçe’yi yenerek mağlup ayrıldı. İstanbul’da düzenlenen ve üç set üzerinden oynanan turnuvanın ilk maçında Osmangazi Belediyespor, Fenerbahçe’yi 2-1 mağlup ederek turnuvaya galibiyetle başladı.

Osmangazi Belediyespor, ikinci maçını 20 Eylül Pazar günü saat 17:30’da Kocaeli Büyükşehir Belediyespor ile 50. Yıl Spor Salonu’nda oynayacak.

WhitePress® platformu için

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
Bağış için tıklayın
WhitePress® platformu için
WhitePress® platformu için

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.