Mudanya Belediye Başkanı Deniz Dalgıç, kentte çevre kirliliğine neden olan görüntülere sert tepki gösterdi.
Başkan Dalgıç, “Emeğe, doğaya ve kent vicdanına ihanettir bu görüntü. Bizler temiz tutmaya çalışırken birileri gözümüzün içine baka baka inadına kirletiyor” ifadelerini kullandı.
Halitpaşa Mahallesi’nde “moloz dökmek yasaktır” tabelasının olduğu alana atılan atıkların olduğu alandan videolu paylaşımda bulunan Başkan Dalgıç, “Bu kenti seven herkesin bilmesini isteriz; doğayı kirleten, emeğe ihanet eden kim varsa tek tek tespit edilecek” diyerek görüntülere isyan etti.
Çevre duyarlılığı çağrısını yineleyen Başkan Dalgıç, “Mudanya bizim evimiz. Evimize çöp dökeni affetmeyeceğiz” diyerek Cumhuriyet Savcılığı’na suç duyurusunda bulunacaklarını açıkladı.
İlhan ATABEY
1
911 Arama Kurtarma Derneği gönüllüleri afetlerde umut oluyor
476 kez okundu
2
Mudanya-Altıntaş sahil yolunda heyelan! Yol ulaşıma kapandı
371 kez okundu
3
Başkan Dalgıç: Araziler tüm Mudanyalılarındır
365 kez okundu
4
Bursa-Mudanya trafiğine nefes olacak köprü
317 kez okundu
5
Mudanya’da kadınlar bolluk ve bereket enerjisinde buluştu
279 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.